Tisdag&Onsdag

Hehe höll på att skriva Fredag & lördag som rubrik..men kom ju på att det är tisdag & onsdag jag ska berätta om (?)
haha härligt då.

I tisdags hade jag två castings, varav en alex skjusade oss till..sen skjussade han johanna till hennes, å sen hämtade vi upp caroline å annie å så åkte vi runt lite å så köpte vi mangosmoothies å sen åkte vi med alex till hans casting. Efter det åkte vi till världens bästa affär, där dom bara har massa leksaker från japan typ. Där köpte vi butterflywands (det bästa som hänt mig typ..det är en fjäril på en pinne som blinkar och sjunger "aiajijaa little butterfly, wings up and down making patterns in the sky". En typ kinesisk kvinna som sjunger och första gången vi köpte en sån där butterflywand så trodde vi att den sjöng på kinesiska men sen har alex å hans rumskompis dave listat ut va den egentligen sjunger, yeyy) iaf..varför vi köpte tre nya butterflywands var för att den första vi köpte kastade Sagar ut genom fönstret och den blev påkörd av en taxibil :( så vi va tvungna att köpa nya helt enkelt. (plus att bästa kineskvinnan jobbar i den där affären. haha <3 henne) Efter de gick vi hem till alex å lekte lite me våra butterfly wands, haha å hängde med Dave och försökte hänga upp en tavla, de gick sådär.
Sen åkte jag och johanna och mötte mamma och pappa och vi åkte downtown å åt på PASTIS. as mysigt och god mat. Sen mötte vi upp Alex, Annie , mollie å alla å gick till Avenue för att sedan gå vidare till 1oak. Sjukt kul kväll!
Dock är alla våra nya butterflywands trasiga..igen..så nu måste vi köpa nya..igen!

Onsdag, vaknade vid 11 trööött som attans, gick upp å åt frukost, sprang och åkte på casting med johanna. Träffade på väääärldens sötaste mops. Jag typ DOG! <3
Efter det mötte jag upp mamma och pappa och vi gick och handlade solglasögon (jag har mer rabatt med mitt modellounge kort på solstice än vad dom som jobbar där har, hahah) så jag köpte ett par raybans pilot å pappa köpte ett par finfina solglasögon från nått random märke. Sen gick vi tillbaka till deras hotell och jag somnade medans dom gjorde sig iordning. Det behövde jag!
Efter det gick vi och åt på en italiensk restaurang, jag åt en förrätt, en chevresallad typ å parma med melon. MUMS! det var gottsan, men nu är jag hur mätt som hellst. Och nu ska jag äntligen få sova, har längtat hela dagen typ! Haha

Imorgon blir det adjöfrukost med mamma och pappa och sedan har jag tre castings, och efter det blir de GYMMET å tvättning som gäller. Uschusch
Helgens planer är dock inte helt klara än..men de ser ut att bli en grym helg iaf!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Halluu :)

Sounds like you are having a greeat time, dear!

Själv så har jag precis kört igenom mitt pass med min fadder och hon ääälskade det :) Två måndagar i rad nu ska jag kära testrundor med några andra gympaledare. Spännande!!

Rock on, så hörs vi!!

2010-07-29 @ 11:47:43
Postat av: Papa Pe

RANDOM MÄRKE!!!????

Maui Jim om jag får be. Samma nivå som Ray Bans, fast inte lika känt kanske, men snygga....... eller fräcka kanske är en mer passande beskrivning.



Pappa

2010-08-01 @ 11:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0