soooovaaa

Idag har de varit en as bra dag, allt som jag skrev i inlägget innan såklart. sen åt vi sallad till middag å efter det till pinkberry. Pinkberry är ett ställe där dom har frozen yoghurt (froyo) vilket är sjukt gott å så har dom massa toppings. Som jordgubbar, blåbär å massa andra frukter å så har dom musli, tommy å jerry kex (haha dom heter inte så här men dom smakar exakt likadant, dom tar jag alltid) å massa andra grejer, typ choklad å sånt.
efter de va vi typ fortfarande hungria så vi gick hem å åt lite knäckemackor me kaviar, hehe från ikea. Mumsigt!!

Efter det kom Julias kompis Alex och hämtade upp oss i hans hummer, vi åkte till hans lägenhet å chilla lite sen hämtade vi upp Julia och hanna för att åka till 1oak å fira hannas ´födelsedag (de riktiga firandet är imorgon på en restaurang vilket jag tror kommer att bli as kul!!). Där va de inte så mycket folk och vi stannade där en liten stund för hannas skull. :)

Nu är vi hemma och ska sova, planerna för imorgon är bagels till frukost för att sedan springa i Centeral park. Efter det ska vi antingen på brunch på modelslounge eller med Alex och hans polare. Å sen hannas middag såklart. update: (HAHA såg precis att de där bara var om att äta massa mat, yeey hahahha. Så kuuul) Kommentera gääääärna å säg vad ni har för er, det gör mig jätte glad.

Nu ska jag sova, när alla ni går upp å jobbar eller solar å badar i de fina vädret. Kram på er alla, tjinnnnngtjing.                

Kommentarer
Postat av: Alexandra your classm8

Heeeiii! Måste bara säga att jag läser din blogg typ varje dag haha, det är så kul att veta vad du har för dig och du skriver å himla bra och roligt :)



Du verkar iaf ha det sååå bra, verkligen superkul! Här i Sverige är det lite kefft väder idag, så det blir nog snart lite shopping inför RHODDAN OM 11 DAGAR, yayyy.. Synd att du inte kommer va där med oss, men du är ju å andra sidan i NYC och lever liiivet.. Jaja, hoppas att allt går bra för dig och att du har the time of your life! Ta hand om dig nu tjejen, u go girl!!



Kisses n' hugs from Alig8or

2010-07-14 @ 11:29:45
Postat av: Mamma

Hej Nu är vi hemma igen, det blev en mellandag idag. Vi sov länge, jag tog långpromenad m Ninni o Jörgen, dopp i havet, svinkallt men skönt, lång god frukost innan hemfärd. Nu skall vi packa upp och planera vass/gräs som vi har tagit med oss hem. Tänkte höja havsläget vid poolen, som jag btw skall ta mig ett dopp i nu. Har också letat efter katten som enligt Marcus inte synts till sedan vi stack. Han är väl sur på mig att jag inte är hemma, men han kommer fram får vi hoppas.

Kram så länge.

2010-07-14 @ 15:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0