Shopping

Efter att jag varit på agenturen tog jag och johanna tunnelbanan till 5th avenue. Vi gick till H&M där jag hittade ett par skor, ett linne/klänning, ett as fint halsband och lite toffsar. Efter det gick vi till abercrombie där dom nästan tvingade oss att skriva i en jobbansökan för att jobba där. Vi sa att vi inte kunde för att vi jobbade som modeller å hade andra saker för oss på dagarna, svaret på de va "men det gör ALLA här så de gör inget". Haha aa eller hur!

Efter det gick vi till ett lunch ställe där man fick göra sin egen sallad, de va jätte gott såklart. Så vi gick å åt vår lunch i centeral park, nice men varmt. Sen tog vi en taxi hem till våran lägenhet, vi köpte lite grejer som e bra å ha hemma i lägenheten å nu sitter vi här å chillar i lägenheten å kollar film.

Lägger upp lite bilder på de jag har köpt senare.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej, har precis sett Holland gå vidare mot Uruguay. Och ni, har ni det bra eller har ni det bra???

Godnatt.

2010-07-06 @ 22:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0