september issue

Idag hade jag två castings, första castingen var vid 10, sen hämtade alex upp oss i sin lobstaah och körde oss till max mara castingen som han också hade. Efter den åkte vi runt lite, och gick in på intermix där jag hittade den finaste skinnvästen ever för 250 dollares. lite dyrt så jag hoppade över det. Efter dte åkte vi till cipotle och köpte lunch som vi åt i Alex lägenhet.

Efter det hade jag möte på agenturen med min bokare. Han vill att jag ska stanna här tills i mitten av september för att göra fashion week. Ska fundera på saken å prata me mams å paps å skolan å allt, men kan ju säga att det känns VÄLDIGT lockande. Menmen, blir de så, så vill jag att ni, mamma å pappa, tar med min skinnjacka hit när ni kommer. Skulle bli vääldigt glad för det :):)

Efter de följde vi med alex på hans sista casting å nu sitter vi här och ska snart ut å bränna lite fett i Central Park.

Hörs senare people :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0