SATC , ROCKAFELLER BUILDING OSV

Det är sjukt tråkigt det här med att blogga eftersom att ingen kommenterar HINTHINT!!!!

äsch..lägger neråå. TJAJA

men innnan jag gör det så ska jag berätta vad denna dag bestod av, ett sista försök alltså.

Sov tills jag vaknade, för första gången sen jag kom hit typ, och självklart vaknar jag halv 10 -.- Menmen, åt lite frukost, yoghurt med keso och blåbär och grapefrukt. Så göött!! Sedan gick jag ut å sprang/gick/styrka i 1 timme och 15 min ca. Softsoft, efter det skyndande jag mig att duscha och äta lurre. Grönsaker med hummus, mumsans. Hummus och keso är det nya i mitt nya hälsosammare liv. yeye fashion week here i come.
Sedan mötte jag upp mamma och pappa vid plaza hotell där Sex And The City bussen går ifrån, vi åkte förbi en massa av ställen där sex and the city är inspelat och fick se en massa klipp därifrån. Lite kul å nu kan jag stan lite bättre eftersom att vi fick åka runt överallt. Själva touren var dock ganska..cheesy..typ töntig. Hade typ velat höra lite mer om själva showen, hur inspelningarna gått till osv, fått se va carrie bor och inte bara vart hon äter för de va typ de enda man fick se..men självklart så rekommenderar jag den här touren för dom som älskar sex and the city och har sett serien och filmerna för det var ju kul också såklart. Å så fick man jääätte goooooda cupcakes, choklad cupcakes med lila frosting. Heheh såå fina så!

Efter det gick vi till Times Sq och åt middag på en italiensk restaurang..inte så gott men helt ok mat. Sedan gick vi och shoppade lite på zara och sen till Rockafeller building och kollade på New york city från ovan.
Det var typ det finaste jag har sett, kan inte fatta att jag kommer att åka härifrån om 8 veckor. Det känns helt overkligt, vill egentligen stanna här föralltid. men måste ju såklart hem och gå klart skolan vilket också kommer bli roligt eftersom att det är sista året och allt. Men så mycket som jag tycker om den här staden efter bara 3 veckor kan jag inte föreställa mig hur mycket jag kommer att älska den efter 11 veckor eller va de nu blir. Ahhh.

Nu sitter jag ensam i lägenheten och ska chilla i sängen med datorn. Första castingen imorgon är för DKNY klockan 1 så jag ska sova uuut. Tror det blir statue of liberty imorgon eftermiddag. Ser fram emot det! yeyey :)

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men Gud vad trist! Man vill ju verkligen veta vart de bor och bart Mr. Big och Carries penthouse ligger. Kan ju vara kul med mat också i och för sig ;D

Du kan ju se hur många som läser det är väl viktigare?! :)

hälsa Å och P och ha så skoj vid Statue of liberty.

Kraaam

2010-07-26 @ 05:41:08
Postat av: Malin

Nej lägg inte ner din blogg! :( blir verkligen inspirerad av det du gör!

2010-07-26 @ 12:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0