ROXANNE

Jobbet idag gick finemang. Tog en taxi hemifrån vid 10 över 8 och min cabdriver var totalt efterbliven. Först tog de hundra år för honom att hitta adressen han skulle till, jag fick slå in adressen på hans gps eftersom att han inte visste hur man gjorde, sen slutade taximätarn att funka så jag gav honom ett fastpris på 20 dollar (HAPPYFACE PÅ HONOM) sen så började taximätarn funka igen, han körde fel å när vi tillslut var framme så ska han ha 24 dollar för att taximätarn sa så. Jag gav honom 23 för att han var efterbliven å dum ihuvudet. Viktigast av allt, JAG KOM I TID. wowowo.

Jag var först, haha killen som tar hand om allt skrattade åt mig..jag va i tid och först. wowowo. Jobbade från 9 till 8 å ville dö när jag va klar men de va lugnt. Dom gillade mig å de va bra!
I proved them wrong.

Efter plåtningen fick jag skjuss hem av en annan modell, så himlans snällt. Tacktack till dig! Sen gjorde jag rostad macka me äggröra och keso med yoghurt å frukt till middag. Typ de godaste i hela världen, ni måste prova. Ta vanlig keso och vaniljyoghurt å de kan va de godaste ni någonsin har ätit förutom marabouchoklad <3

Nu sitter jag å chillar i lägenheten å snart kommer kanske Alex hit.

Hehe om ni undrar varför min rubrik är ROXANNE så är de för att i bilen påväg till the hamptons spelades den på radion och jag började skratta för att pappa hade sjungt den i bilen och den är så löjlig. Å då berättade alex vad låten handlade om å sen blev de värsta diskussionen om de och han blev upprörd och haha jag skrattar fortfarande åt det där, RÅÅXAANNNEE. hahahha!!!

Imorgon har jag en casting å imorgon ska jag verkligen ut å springa, va ett tag sen nu. hehe, jag som ska gå ner i vikt liksom. wowowo. good luck till mig :D

Menmen, kanske skriver igen. KRAMMM

Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-07-21 @ 08:34:02
Postat av: Johanna

Hörru du! Den här Alex-killen vem är det egentligen? ;)

Skönt att du fick en bra dag och att plåtningen gick bra.

Kraaaaam

2010-07-21 @ 08:36:06
Postat av: mikaela

alex är en promoter och modell kille. hahaha å de roligaste är att han har varit me i the hills å the city för att han dejtat whitney. haha ha haha tycker de e så roligt.



å nej vi är inte på g :p

2010-07-21 @ 14:55:47
Postat av: Mamma

Jag håller med JOhanna, skönt att ni inte är på G och att allt gick så bra med jobbet.

Kram Mamma

2010-07-21 @ 21:37:12
Postat av: Anonym

Vad skönt att ni inte är på G, för även om vi tycker det är super att du trivs i NY så vill vi alla att du kommer hem sen i augusti eller september :)

2010-07-22 @ 00:07:36
Postat av: Mikaela

hahahah varför e de så nice att vi inte är på G? ni e roliga ni :)

2010-07-22 @ 03:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0