NYC

Tänkte berätta lite om vad det är som händer nu,

Hade ett möte med min bokare (han som har hand om allt jag gör och alla jobb jag får, han fixar alla castingar jag går på och fixar alla mina bilder osv. Ungefär som min chef fast ändå inte som en chef liksom) förra veckan och han vill att jag stannar tills september för fashion week (som är från den 9-16 september) vilket jag självklart sa ja till. Så därför kommer jag att stanna i NYC till i mitten av September.
Varför jag gör detta är för att det är en väldigt bra möjlighet för mig eftersom att man syns väldigt mycket under modeveckan och det är en stor chans och bra för att man kan bli bokad för väldigt många stora jobb och så efter man gjort modeveckan ifall de stora designerna gillar en. I början handlar väldigt mycket om att investera i sig själv och göra saker som inte ger så mycket pengar för att kunna typ "marknadsföra sig själv" och göra så att man syns och att folk vet vem man är. Därefter kan man börja tjäna pengar och verkligen börja jobba på riktigt.

Då har jag förhoppningsvis gått klart gymnasiet också å då drar jag, TJA!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Bade pappa o jag laser o du far INTE ens fundera pa att lagga ner din blogg, du anar inte hur manga som laser den och uppskattar den!!!

Man nu ar vi ju har o da kanns det inte lika viktigt att kommentera.... Syns snart i Central Park, lr nat.

Kram Mamma

2010-07-28 @ 18:26:22
Postat av: M.S

Jag läser!! Men skriver hellre på face än kommenterar här ;) men hallå, du får inte flytta dit om du hade tänkt det? sluta nu inte ens kul när du skriver så!

<3

2010-07-29 @ 01:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0