Nu börjar det

Hade en testfotografering idag med en fotograf som tog as bra bilder, han var dock väldigt tyst och lite konstig. Men han visste vem karlsson på taket var.."yoouu knoow, the guy kaarrllsån, living on the roouuff??" eheheh yes i know him..

haha han va från ruusssiiaaa. gr8! Iaf, så gick de bra. Efter det åkte jag å mötte upp johanna (hon jag bor med) och en tjej som hette tilda. Sjukt sköna tjejer, vi åkte till tildas lägenhet som är typ den minsta och mest niciga lägenhet i hela världen. Där hängde vi ett tag å åt lite lakrits som deras danska kompis köpt med sig. Sen gick vi å köpte pizza till johanna som hon va så sugen på och jag letade efter japanska wasabi nötter/ärtor men jag hittade dom aldrig...tro de eller ej men dom är sjukt goda även fast att dom är japanska. Nu sitter vi iaf i lägenheten med 4 andra tjejer, två kom idag. En tysk som pratar så tyst att man knapt hör vad hon säger å en as skön amerikansk tjej. Har kollat upp allt jag har för imorgon med adresser å så, ruttat.

Har iaf hittat hur jag ska komma dit och så och den första testen är i brooklyn (yeey, äntligen får jag se den sidan av stan) som är klockan 10.00, kommer dö av trötthet men de e nice. sen så har jag en test på lower east side, stationerna är ganska nära varrandra så de e nice.

Har förresten skaffat en amerikansk (AS FUL) telefon, haha men kan ta kort me den, ringa, smsa å spela tetris på den. å pacman, allt det viktigaste me en telefon.

Nu är de sleepy time så att jag orkar med morgon dagen..för då ska jag träna..äntligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0