moaning, mmmhmhm

HAHA! ALLTSÅ DEN DÄR YOGAN, KAN HA VARIT DE ROLIGASTE Å LÄSKIGASTE JAG GJORT I HELA MITT LIV.

De va ett lägenhetshus (heheh så klart då) å så hade dem yoga salar på typ 3 våningar. Yoga salen va typ som en vanlig yoga sal här i sverige, skillnaden är att dom typ trycker in 3 gånger så mycket människor så alla är precis brevid varrandra. Det är sjukt varmt i de där rummet så man får andras svett på sig hela tiden (så nära är man) och alla är typ halvt nakna. Så när den där tjejen som leder allt går runt i salen och pratar och alla gör exakt samma sak och alla andas och stönar känns de som värsta sexorgin (haha heter de så?). Sen så va de ju bra att Rakel inte va me, för då hade vi nog blivit utslängda. För alltså, jag skrattade så himla mycket att jag inte vet hur jag ska besvkriva det. Jag la mig i baby positionen, (ni som har gjort yoga vet va de e, man ligger med huvudet ner mot mattan och in mot knäna typ) å bara skratta tills jag dog. FYYYY HAHA!!! Jag hatade det, en timme plågeri men sen när alla började AAAAAAAAAAAH MMMMMH BRRRRRRRRRRR AHHHHAHAAAAAAAAAAAAAAAA!! så ville jag göra de om å om igen, så min humor. Skulle ha spelat in men då hade man säkert "stört deras inre nanana som blalabla". 

Nejmen..innan det. Så var jag på två castings och sen gick vi till modellounge och åt brunch. HUR GOTT?! gott..
Efter det gick jag å mötte Alex och sen åkte vi och hämtade upp Char och Tilda för att åka o kolla på statue of liberty men de va stängt. Bläblä! Efter det gick vi ju som sagt på yogan som jag redan berättat om (hihi skrattar ihjäll mig) och efter de släppte alex av oss hemma så gjorde vi oss i ording och sen kom han å hämtade oss en timme senare för att åka till hannas middag. Vi kom till restaurangen vid typ 11 och då fick vi in massor med olika små rätter som man fick ta av. Allt va jätte gott, förutom pomfrittsen för dom va helt dränkta i pepparrot. Men de kanske va tur de! Hehe.

Sen gick vi till en klubb som låg brevid restaurangen och vi va där till typ två, och sen skjusade alex kompis david hem oss. Fett näjzz me skjus.

Nu ska jag på två castings och sen har jag ett möte med min bokare, hehe exciting..berättar sen va de e om!

HEIDÅÅÅ ha de så kult på restaurangen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0