Min dag än sålänge

Gick upp vid 9 imorse och mötte mamma och pappa för lite frukost, bagels, kaffe å smoothies. Göttt!! Efter det gick vi förbi abercrombie and fitch och köpte lite saker till min älskade kusin och sedan tog vi en taxi till Grand Central station och där sa vi hejdå..vi kommer typ inte att ses på typ 2 månader ;o galet! Ifall vi har otur (eller otur i turen) alltså!

Efter det skulle jag på casting och jag och johanna skulle på samma så jag smsade henne som en galning, hon svarade inte så jag gick upp å kollade ifall hon var vaken..det var hon inte så hon fick brottom. Hehe! Vi tog en taxi till castingen och efter den kom alex och hämtade mig och skjusade mig till mina sista två. Den mittersta castingen gick snabbt, dock gick den sista inte alls lika fort. De var för anthropologie  och det var världens kö. Väntade i typ 40 minuter, men tror de gick bra. Sedan åkte vi till Bennys Burritos och åt good lurre, sen åkte vi å spelade pingis. sjukt random , men de va inte så kul för jag är sämst på pingis..tro det eller ej :o

Sen skjussade alex hem mig och nu har jag precis vaknat. Min bokare ringde och berättade att jag är bokad för Ryska VOGUE på söndag vilket är hur nice å kul som hellst, yey.

Dock mår jag illa och ska sova lite och samla krafter inför gymmet som jag ska gå till. Jag SKA verkligen!! haha

Hörs sen

Kommentarer
Postat av: Mathilda

ÅHHH vogue!!!!!!!!!!!!! coolt, du är bääääst :D

2010-07-31 @ 12:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0