impossible

Sprang till central park och i central park, å sen gick jag hem. Allt tog totalt en timme och 5 min vilket kändes bra. Sen tog jag en kalldusch och nu har jag fixat mig och ska ut med hanna och julia, sista utgången med hanna innan hon åker (för att sen komma tillbaka i slutet av augusti. yey).

Ville bara uppdatera er lite på vad som händer, saknar er alla. Hoppas ni inte är arga på mig för nu är det bestämt, jag stannar tills i slutet av september. Känns som att jag måste skriva ett längre inlägg om vad som faktist händer och varför jag stannar längre. Det kommer senare.
För nu måste jag rusa för nu står alex utanför och väntar.

HÖRS SEN ! <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför skulle vi bli arga? Vi är ju super glada för din skull! Man kan ju bara inte tacka nej till ett sådant här erbjudande :)

2010-07-22 @ 09:29:28
Postat av: anna

du är ju världens duktigaste mela!!! :) :) men vi kommer sakna dig. lova att komma hem sen bara ,trean ju!!

2010-07-22 @ 18:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0