Hoppsan

Okej, så nu ska jag ta dagen i dess helhet (vuxen poäng på den meningen). Först gick jag till min agentur och hämtade alla mina setcards, lala. Sen gick jag på en casting för teen vogue. Såg precis ut som i the hills, haha!
Det gick riktigt bra tror jag, eller jag hoppas de iaf. Tydligen var hon jag träffade igår, ni vet hon jag trodde inte gillade mig men som tydligen älskade mig typ den viktigaste personen i new york. Hon kar alla stora visningar och jobb för tex versace och marc jacobs. Så de va ju riktigt bra att hon gillade mig!



Efter det åkte jag till ett ställe som heter model lounge. Det är ett place på ett hotel, PH (vilket betyder pent house, tänk carrie i satc filmen.) Det är ett ställe där alla modeller går till för att chilla, träffa andra modelltjejer och äta lunch, bada i deras pool å få massa gratis grejer. (vi fick gratis Vans sneakers idag tex) SJUKT NICE STÄLLE, typ godaste maten ever å de va bara grymt. Man får ett VIP kort av killarna som äger det som btw var hur sköna som hellst med det får man discount på massa olika affrer, hårsalonger å massa beautyshops, å solglasögon. Perfekt för mig som inte köpt några. Sen får vi gå på alla konserter vi vill även fast biljetterna är utsålda, samt att dom har några rum på hotellen där man kan chilla å spela nintendo wii å sitta vid datan osv. Tydligen är det bara modeller från de största agenturerna i NY som får gå dit. (hahah låter så jävla töntigt men de e sant). Om ni vill se hur de ser ut kan ni gå in på deras hemsida som är http://www.modelloungenyc.com/ .

Efter det åkte jag till min test shoot som jag kom lite sent till, men allt var lugnt och min bokare var glad på mig ändå. Det var en tjej som missade sin test å hela crewet hade stått å väntat i typ två timmar. Han va inte lika glad på henne dock..

Test fotograferingen gick riktigt bra och påväg ut för att fota lite såg jag Damon i vampire diarys. Han som e så där jätte snygg å farlig. Å efter shootingen såg jag honom på jäätte nära håll å så kollade han på mig (hihihihi woooooooowoowoow) nee men allvarligt talat så tänkte jag typ inte att de va värsta grejen..så jag kommer hem till min roomie å berättar att jag sett honom och hon får damp på mig å ba MEN VAFAAAN FATTAR DU HUR SNYYYYGGGG HAN EEEEEE OOOMMMMGGGGG. Hehe hoppsan..aja. men de va ju kul att se en kändis i NY liksom.

Efter min shooting skulle jag hem å byta tunnelbanelinje, å så gick jag fel å hamnade på Urban Outfitters så de blev lite shopping. En kavaj liknande sak, en svart tshirt å ett linne :)

  

Nu ska jag duscha å sen ska jag, johanna å charlotte ut å kääka lite fredags middag. :)
skriver sen

Kommentarer
Postat av: Johanna tha roomie

hatardighatardighatardighatardighatardighatardighatardighatardighatardighatardighatardighatardighatardighatardighatardighatardighatardighatardighatardighatardighatardighatardighatardighatardighatardighatardighatardighatardighatardighatardig!!!

2010-07-10 @ 02:50:48
Postat av: Mamma

Jösses, vilken dag!!! Men hur går det med hoteltips. Jag har mailat honom men han svarar inte o inte du heller. Om vi skall komma måste vi nog boka snart.

Nu har JOhanna kört sitt Friskis o Svettis pass här med mig på altanen. Det var bra o hon är jätteduktig, sedan åt vi en god frukost och avslutade med samtal till Lena S, som inte visste att du var där. Idag blir det sol läge vid poolen och sedan skall mormors bror fira sin 75-års dag dit vi är bjudna på middag. Morfar är fortfarande dålig så mormor har skaffat "barnvakt" till honom ikväll, så hon också kan vara med.

Skriv snart igen. Kramar i massor från Mamma

2010-07-10 @ 11:37:47
Postat av: Mikaela

Juste , luiz mailade mig å sa att dina mejl int kommer fram för att du inte är registrerad i deras databas utan dom hamnar i skräpkorgen direkt. Jag skulle be om ursäkt till dig från honom för det. Jag frågade honom iaf om några bra hotell,

2010-07-10 @ 18:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0