Hejhej!

Åh blir typ gladast i världen när ni kommenterar!

Här e de sjukt nice, alltså jag kan typ inte beskriva hur kul och bra det är. Det är lätt att ta sig runt överallt, med taxi eller tunnelbana. Det finns typ allting man kan tänka sig, mat, sjukt fina kläder (så fort vi inte är på castings så shoppar vi). vilket kanske inte är så bra men det går inte att låta bli!!

Det finns alltid något roligt att göra, gå å klubba, gå å fika på kvällen (allt har öppet mycket längre här), typ aa jag vet inte. Allt man kan tänka sig går att göra. Samt att jag bor med iaf två as sköna tjejer som jag umgås med hela tiden, å har träffat massa andra människor här som bara är helt underbara.

Hehe vill aldrig komma hem! Jo..de vill jag, saknar ju er alla å stockholm såklart men de e så underbart å så himla kul här, har verkligen the time of my life. Å jag är så sjukt glad att jag får möjligheten att uppleva det här för det är det bästa jag gjort i hela mitt liv.

Det bästa skulle va nu ifall alla mina vänner å familj också va här!

Hehe, <3 nyc liksom...

nu ska jag göra mig i ordning för en liten trip till svvveeeaalandet, chacha blooggenn!

Kommentarer
Postat av: Lena

Hej Mikaela,



pratade med din käre mor i lördags och då berättade hon var du var.. hur coolt är det??? Är otroligt avis :) Ta vara på varje sekund och njut! En varm, jättevarm hälsning från Stockholm! Kram Lena

2010-07-12 @ 17:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0