Girls night out

Efter sallad ätandet å mys vid tvn drog tilda ut mig och johanna. Vi gick till Empire state building, the empire blabla something club. Där va de ganska tråkigt folk men vi mötte upp Julia och hanna. Så vi hade kul, efter ett tag drog tilda hem så jag , johanna, julia och hanna gick till mc donalds och åt lite cheeseburgare, pommer å milkshakes. Hehe de blir alltså lite work out imorgon, men det är nice!

Imorgon ska vi till ikea, äta köttbullar och åka färja. Wiho! Ska bli sjukt mysigt,

Har inte så mycket mer än såhär att skriva, hoppas ni har det grymt i sverige :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad mysigt ni verkar ha det! Här hemma är det jättevarmt och skall så bli några dgr till men vi ska inte klaga. Jag simmar 30 min varje dag, riktigt skönt men har slarvat med löpningen som jag skall ta tag i imorgon, måndag.

Har precis varit hemma hos Eva o Dick o ätit frukost. Mums

Kram

2010-07-11 @ 10:28:34
Postat av: Rake the cake the snake the bootyshake

Faaaan va nice ni verkar ha det!!! Living the dream verkligen!! Jag saknar dig helt sjukt mkt:( hoppas veckorna går fort! Du får köpa lite sääxy undies till mig från Vickan så payar jag dig när du kommer hem :):):) lööööööve

2010-07-11 @ 10:51:27
Postat av: Pappsen

Här är det värmerekord och vi ligger i poolen hela dagen. Vi skall till Nini och Jörgen på Marum och kolla in figheten med grill och vin. Blir där nåra dar och sen får vi se. SEMESTER!!

Längtar inte ett dugg efter dig. Inte ett dugg.

Lät det trovärdigt???

Vi hörs!

2010-07-11 @ 15:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0