Från och med du

Började testplåtningen på jay street, de ligger typ precis innan brooklyn med en as bra å trevlig fotograf. Han bjöd på cappucino från sin nya nespresso maskin, så vi satt å fika å snacka lite innan plåtningen. Sen började vi å plåta i typ två timmar, skit bra bilder blev det så de va nice. Bra musik smak hade han också så de va en riktigt bra fotografering.

 byggnaden där plåtningen var.
 utsikt från gatan där plåtningen va
 min amerikanska telefon

efter de åkte jag på två castings. På den första castingen träffade jag en tjej jag umgicks massa med i tokyo. Svetlana heter hon och är hur trevlig som hellst. Det står massa om henne tidigare i bloggen. Så kolla tillbaka lite i tokyo inläggen så lär de stå lite där om henne. Hon föreslog iaf att jag skulle följa me henne å hennes kompisar på middag ikväll så det är nog de som är planerna för ikväll. Efter den castingen åkte jag hem, åt lite lurre..keso mackor me tomaaatooo. och sen så fick jag skynda mig iväg på nästa casting, som var ganska lätt att ta sig till. Det var en casting för fashion week här i NY tror jag. Jag fick ta lite bilder och sen gå för dem, TRE gånger. Jag trodde alltså inte att dom gillade mig och att jag gick dåligt, så jag gick därifrån lite skamsen (haha heter de skamsen? känns som att de e jätte fel? vad heter de annars?). Jag ringde min bokare luiz ( han är verkligen bäst, hur snäll som hellst och jääte stor, inte tjock stor utan biffig stor så ifall jag hamnar i knipa nån gång vet jag vem jag ska ringa) å sa att jag inte trodde att de gick så bra å han föreslog att jag skulle komma upp på kontoret senare i veckan å öva lite på att gå. Efter tre sekunder typ ringer han upp igen å sa att han hade fått ett mejl ifrån dom jag va på casting hos å sa att dom ÄLSKADE mig. Jag ba WHAT? de va lite kul å konstigt eftersom att jag fått en sån felaktig känsla menmen, de e ju nice iaf.
 letar efter casting gator.


 på väg till casting

 sparar pengar till shopping genom att ta tunnelbanan istl för taxi, yey ekonomiskt!!

 stora jorgubbar, mumsis!

Efter den åkte jag hem, köpte jordgubbar å vatten å nu sitter jag här å skriver, lyssnar på bästa Oskar Linnros å äter strawberries. mhmh, dom är gigantiska! Såklart..

vill bara säga att jag saknar er familjen å alla mina fina vänner!!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Nu har du kommit igång ordentligt, ser vi. Jag o pappa slänger över datorn för att se om det har kommit ngr nya inlägg. Det är så roligt att läsa för du skriver såååå bra. Kul att se lite bilder också.

Kul att du träffat Svetlana, ha en trevlig kväll, o du, "ta det lugnt"

Hotel tips, kommer lr?

Godnatt kram till dig

2010-07-08 @ 22:58:59
Postat av: Mamma

Kom på att du kanske vill veta lite vad som händer här hemma. Idag fyller Julia 15 o vi firar henne här hemma på söndag. Marcus har spelat golf, igen. Pappa är förkyld så han har gått o lagt sig. Och så har vi tittat på Ernst!!! Ja, han är bra, tycker jag. I morgon blir det Beck.

2010-07-08 @ 23:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0