från bra till bäst, från bäst till sämst

vaknade imorse och kände för att springa, gick ut till hissarna, vred på huvudet å bam. Nackspärr!! exakt vad jag behövde, är så himla glaad yeey.

Har aldrig haft så här ont i hela mitt liv, fyfan. Sitter med en varm handduk lindad runt halsen, och doktorn kan man ju inte gå till för de kostar 500 dollar vilket jag inte har råd med (köper hellre den där väskan från intermix). Men tydligen ska man röra på sig så mycket som möjligt så att blodet cirkulerar runt bättre, så det blir brunch på modellounge ändå för där finns det en massör. Jag ber till gud att han är där idag.

håll tummarna för mig att de blir bra tills på måndag!! måstemåste

hörs sen

Kommentarer
Postat av: Pappi Raul

Jag tåller hummarna!!!



Kommer!

2010-07-16 @ 21:09:48
Postat av: Anonym

Jag tåller hummarna!!!



Kommer!

2010-07-16 @ 21:10:21
Postat av: M.S

Nej vännen :o Det lät inte skönt! hoppa att det gick över fort!

2010-07-17 @ 12:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0