dygnat

snart har jag dygnat, typ..om man inte räknar med att jag sov rätt mycke på planet. Herregud, den här datan är as jobbig att skriva på för den är verkligen tiny. Iallafall, när jag kom till flygplatsen fick jag svara på 1000 frågor (har jag redan skrivit de kanske?) sen fick jag vänta på mitt bagage, efter de fick jag också svara på massa frågor. Efter de va de en snubbe som skjussa mig till min lägenhet men han tog nån as random väg så jag fick aldrig åka över en sån där cool bro, fett boring..

när jag kom fram till lägenheten så bädda jag min säng å fixa lite sen gick jag och johanna, hon den svenska tjejen jag bor me, ut på stan. Vi gick förbi agenturen å sen förbi starbucks för de va typ 100 grader ute så vi köpte en islatte å sen gick vi å köpte lunch å satte oss i central park en stund å käka å chilla lite. Efter det tog vi taxin till broadway å gick på bio, eclipse såg vi. Bra såklart eftersom att de e twilight men tyckte att andra filmen va bättre.

Efter de gick vi till times square å kolla runt lite å tog massa kort. Köpte två par converse också vilket va nice, tvåå för typ 7 eller 600 eller va de nu blev. Som ett par kostar i Sverige! haha!
Har hunnit kolla på solbrillor också, ska kolla upp de lite mer när jag inte är såhär sjukt trött.

Lägger upp lite bilder imorgon för nu är jag dödstrött, goodnattt. Hörs imorgon, då ska jag upp på agenturen!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du har kommit igång bra, märker jag.... Vilka färger blev det på skorna?

Kram

2010-07-06 @ 09:35:19
Postat av: mikaela

svarta å vita men ska byta dom till en halv storlek större.

2010-07-06 @ 15:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0