DAGENS

dagen ser ut såhär:

först har jag en test i rooklyn klockan 10. ska snart börja röra mig eftersom att det är ganska lätt att åka fel i den här tunnelbanan, man måste hålla reda på linje, om de är expresståg eller inte för om det är de kan den hoppa över där du ska gå av..vilket är rätt konstigt, menmen. Samt att man måste hålla reda p ådowntown å uptown så att man inte åker åt fel håll. Ni kan you googla subway map NYC så kommer hela tunelbane systemet upp. Ganska stort! Inte lika lätt som londons men jag antar att jag kommer kunna de relativt bra sista veckan..ungefär när man ska åka hen alltså.
Efter det har jag en casting för no whoomiees eller nått, klockan 3. Och eftersom att testen slutar klockan 2 kommer jag att hinna till den eftersom att de låg på samma tunnelbane linje. Nice!

Nu har jag precis ätit lite frukost, flingor med banan och amerikanska blåbär. Yeey! Sjukt gott var det.

Så nu bär de av mot tunnelbanan och innan de ka jag nog försöka hitta en bookstore så att jag kan köpa en riktigt bra karta där brooklyn faktist är med, eftersom att jag lär hääänga där en del (många test å castigs är där)

TJAARRÅÅÅ (ska bli bättre på att ta bilder, lovar)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Kanske det är läge att ringa Elin. Bodde inte hon där i krokarna? Sedan är det väl lite lättare att hitta när det finns ngn att fråga som fattar vad man säger, till skillnad mot tex Madrid. Ha det!

2010-07-08 @ 15:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0