Central park

Efter alla castings var klara tog jag och charlotte tunnelbanan till central park där vi sprang och gick, pratade och örde lite styrka. Efter det gick vi hem, det är typ 20 blocks. Vi duschade å sen gick vi ner till vår mataffär som ligger precis brevid vår lägenhet och köpte sån där sallad man kan göra själv, hur gott som hellst! mhmhm

Nu sitter vi i lägenheten och chillar. Imorgon har jag en casting för teen vogue och en test.

jaja, de va typ allt jag hade att säga for the moment. hoppas ni alla har det bra, kommentera gärna och berätta vad ni har för er, då blir jag glad!! :)


Kommentarer
Postat av: Mamma

God morgon, Ja idag blir det jobb sedan avslutar jag hos Annika med klipp o ton, sedan svänger vi nog förbi hos Eva o Dick o kollar läget med deras hus o tomten, de har tagit ner hela skogen bakom sig o det sista vi gör, efter Africana till middag, är att se Beck.

Tänkte på det där med att gå, du har ju faktiskt kvalat in till Elle-galan, så visst kan du, du kanske bara känner dig lite ringrostig? Må gott så hörs vi snart igen. Jag är så glad att du har det bra. Kram

2010-07-09 @ 06:19:01
Postat av: Pappa

Hej gumman!

Vad kul att du trivs så bra. Man märker på ditt sätt att skriva att du stormtrivs. Hur långt är 20 block egentligen?

Vi saknar dig också, men ser att det inte går någon nöd på dig och det gör det lite lättare. Sedan kommer vi ju över är tanken, det skall bli fantastiskt.

Sista arbetsdagen idag, sedan tar jag en välbehövlig semester. Jag har dragit på mig en ordentlig förkylning hur det nu gick till med temperaturer som inte understigit 18°.

Jag lagar Africana ikväll innan bion.

Ha det så syns vi om några veckor och hörs långt innan dess.

/Pappa

2010-07-09 @ 06:24:44
Postat av: ispan

åh min lilla baby!

jag får tårar i ögonen för att du är så duktig och för att du klarar det själv å hittar överallt och har det så bra! !! :)

är så glad för din skull att du har det så bra och att allt känns bra!

här hemma händer inte mkt. inte många hemma. har legat och solat tre dar i rad så e bruniz. hihi

imorgon kommer rönn hem. då ska vi hänga. i övrigt så åker jag till gotland om cirkus 10 days. wihoo!



SAKNAR DIG!! Puss!

2010-07-09 @ 17:46:34
Postat av: Mamma

Hej, väntar på nästa inlägg men under tiden kan jag rapportera att vi har sett Beck. Mathilda följde med och vi var nästan ensamma i hela bio salongen. Läskig var den och Johanna skrek på de rätta ställena, riktig stämningshöjare. Jag o Mathilda fick nog ur oss ett o annan skrik också. Den var bra, men läskig.

I morgon skall M o P spela golf, Johanna o jag skall köra Friskis o Svettis pass på pool däcket i morgon bitti.

God natt

2010-07-10 @ 00:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0