California pizza kitchen

Idag var vi på modellounge nästan hela dagen, jag åkte dit och fick massage av massören (han va där, yeye) och åt god brunch, sen mådde jag rätt pissigt hela dagen. Fick painkillers av killarna som äger modellounge, å bikinis å nagellack. Så jag tog ett dopp i polen där (på fredagar är modellounge i PentHouse på ett Hotell där dom har swimming pool och summer hang out plus ett rum med massa datorer, tv å biljard bord.)

Efter det svängde jag in på footlooker å lämna tillbaka mina converse å bytte dom låga svarta mot ett par höga svarta istl. Sen gick vi in på Steve Madden och jag fick med mig ett par jätte fina biker boots därifrån, TACK MAMMA! Dessa kommer jag använda flitigt!! Speciellt i september

Efter det gick jag hem å la mig och sov en stund, sen skulle jag och johanna gå å kolla nya lägenheten men vi hittade den aldrig. haha jätte oskönt men vår driver lär ju veta vart de ligger imorgon.

Sen gick vi till california pizza kitchen med charlotte, alex å dave. Åt middag, de va la gött. Lite sallad å lite pizza.

Imorgon åker vi till Alex hus i the hamptons, lördag till söndag. De blir nog kul, skönt att vila upp sig på stranden å vid poolen. Då får jag tillfälle att använda min nya bikini från VS! Yey

Hörs imorgon innan flytten, BYE! :)


Kommentarer
Postat av: Best friend

Du lever ju sex and the city liv där borta, åker till hamptons över helgen.. chillar i höghusen.. haha I'm jelaous :D <3

2010-07-17 @ 12:58:07
Postat av: Mamma

Jag håller med "best friend". Maggan sa att Hamptons är typ det coolaste stället att vara på över en helg. Hoppas ni får det riktigt skönt. Vilka är ni som åker?

2010-07-17 @ 15:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0