BUDDAKAN


Idag hade jag två castings, efter det så mötte jag upp johanna, mamma och pappa och vi tog färjan ut till island of statue of liberty och ellis island. Fick äntligen se frihetsgudinnan, så nu var det en till grej att pricka av :) det var jätte fint att se både frihetsgudinnan samt att se NYC från havet. Finafina stad! Efter det gick jag och johanna och storhandlade massa mat, dyrt blev det men nu har vi massa grejer vi kan laga osv så det är bra. Känns lite mer hemtrevligt med mat i skåpen. Sen chillade jag lite i lägenheten och sen hömtade jag upp mams och paps med taxin och vi åkte och åt på Restaurangen Carrie och Big har sin rehearsaldinner i SATC the movie 1. Buddakan heter restaurangen och det var verkligen en sjukt cool miljö (vi fick sitta vid det långa bordet där dom sitter..hihi :D) Och så var maten inte att leka med, typ den godaste asiatiska maten jag någonsin har ätit. Dit måste jag gå igen innan jag åker här i från. I LOVE! Rikigt bra. yeye..nu har jag suttit vi samma bord som carrie å big. haha hihihi hohoh hehe!
Nu ska jag sova för har två castingar imorgon å sen ska jag iväg å träna med charlotte på nått gym. Yey!


 


Kommentarer
Postat av: Johanna

It sounds like you hade an awsome day :)

Själv ska man upp och käka lite frulle nu och sedan iväg för att träna mitt alldeles egna gympapass. Ikväll blir det jobb...

Kram

2010-07-27 @ 10:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0