Brunch & Yoga

Idag är det min lediga dag, tur då att man är i NYC där det finns MYCKET att göra.
Jag och Charlotte gick precis upp och nu ska vi äta brunch på Modellounge, french toast å äggröra. MUMS! Hooooppas att dom har bagels, å kaffe såklart. Efter det så blir det Yoga med Tilda (också från stockholmsgruppen och IMG, hon är scoutad av samma tjej som mig. Hur skön tjej som hellst) och efter det lite running å walking å central park.

Ikväll blir det middag för hanna, får se hur galet de blir beroende på ifall man har nått dagen efter (casting eller jobb) men jag tror att de kan bli sjukt kul.

Drömde förresten att det var ett lejoni mitt badrum, å jag typ dog av skratt när jag vaknade för jag kom å tänka på The Hangover (bästa filmen som gjorts) haha å de va bara så sjukt roligt.

Nee nu ska vi snart kila iväg, ha de så kuuult på restaurangen så länge. HEIIDÅÅ!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Varning! Och så tar vi det lugnt va?.....hälsar din "nojiga" Mamma.

2010-07-14 @ 18:16:59
Postat av: Mathilda

Heeej! Förlåt mig, nu väldigt sent kommer första kommentaren men jag slutar 11 typ varje kväll nu :( Men jag läser alla inlägg!!

Det verkar som att du har det SÅ grymt och det är du värd!! Skulle göra allt för att få joina dig där borta, verkar så sjukt roligt! Saknar dig vääääääldigt mycket redan.. men skönt att du har det bra så att du inte sitter och längtat hem :)

Du suktas med all mat och shopping och löprundor i central park, vi får åka dit tillsammans nästa år nu när du kan staden :D

Saknar dig grymt mycket bästa vän! <3

2010-07-15 @ 11:19:49
Postat av: Mamma

Katten kom, mkt riktigt fram, som jag trodde.

2010-07-15 @ 13:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0