Bennys burritos

Idag kom mina kära föräldrar till NYC!!! Wowowo

Men innan dom kom så vaknade jag idag vid 10, tröttast i världen tror jag..gick ner till Grand Central och köpte en iskaffe på starbucks och så kom alex och hämtade mig med sin cykel (?) haha. Så han körde mig på styret till min casting downtown broadway. Efter den mötte vi upp Char och Johanna och så åt vi lunch. Sen åkte vi hem till alex och chillade lite i hans lägenhet.

Sen gick jag till mina föräldrars hotell, å vi gick till pinkberry å åt lite froyo. Muums! Sen blev de en lång promenad förbi fifth avenue, osv. Sen bestämde vi oss för att ta en taxi till Bennys Burritos. Där blev de margaritas för mammas del, öl för pappa och goda lemonades för mig och johanna. Muummss, plus chirre å guacamole för oss och tacos för mams å paps. Efter det lämnade vi dem och är nu hemma för nu ska vi ut och jag är rätt otaggad faktist. BläääÄääää!

Menmen, imorgon blir de springa, frukost me mamma å pappa å häng med dom hela dagen plus en casting vid 5 på eftermiddagen. Nice!

Hörs sen då. TJA!

Kommentarer
Postat av: Mr Olsson

Kan inte sova!

Har lite proplem med tidomstallningen,men det blir val ordning pa det lagom till vi skall hem.

NY, vilken fantastisk stad detta ar, och tack Mikaela for att du tog oss till Bennys. Vi har ju en del att uppleva sa detta skall bli mycket spannande.

Ses om en stund.

2010-07-24 @ 13:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0