baparamericano

Hade en casting på agenturen idag. Efter det gick jag och Charlotte och mötte tilda och johanna. Vi åkte till brooklyn och åt lite bagels och gick å vintage shoppa. Hittade lite nice stuff. Otroligt bra vintage shopping här plus att det är ruggigt billigt. nu ligger jag i min säng och chillar lite och ska snart gå ut och springa, lev just utbjuden på en basketmatch men kände att jag ger mig in på farligt teritorium eftersom att jag typ aldrig har spelat basket i hela mitt liv förut.

Imorgon kommer mams å paps. woho! Ska presentera dom för alla mina vänner här borta sen hoppas fattiga lilla jag att bli utbjuden på middag. Haha! Yee..

hörs sen , tjaja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0