å lite till

Vi blev lite trötta på att sitta i lägenheten, så vi tänkte att vi tar en promenad. Så först gick vi å köpte ett äpple för de va jag ruggigt sugen på. Sen gick vi lexington ave ner. Och hoppsan, där låg det en Victorias Secret..de va ju inte riktïgt meningen att vi skulle hamna där men de gjorde vi. Vi kom ut typ 600 kronor var fattigare, då har vi fått me oss massa krämer, läppglans, minttabletter, bikini och BH!! fan att dollarn ligger i 8 å inte i 5. skit, menmen. Fan jag råkar komma åt nån värsta cp knapp på datan så texten cpar sig..lär ju bli bättre när jag lärt mig att skriva på den,

sen gick vi den långa vägen hem igen, köpte banan å tomater. så till middag blev de special K med banan å keso macka me tomat (vasa knäcke bröd <3 ´). Å nu sitter vi å kollar Harry Potter, de går filmer å braiga serier på tv hela tiden så de e fett nice.

GODNATT!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0