34th street

bor vi på. Samt ligger det den största Victorias Secret (tror jag), en stor forever 21 plus världens största butik, macy´s. Har bara köpt en tröja från forever 21 idag, för typ 150 kr. Inne på victorias secret hittade jag dock en miljoooon saker jag ville köpa, men jag väntar nog lite iaf.

Efter det så åt vi as god lunch, sån där sallad man gör själv igen ni vet. Alltså de e hur grymt som hellst, man tar en plats burk. Sen så finns det ALLT i buffekyldiskar, alltså ALLT. och bara nyttiga saker, sen så plockar man på sig de man vill ha i den där plastburken, dom väger det och sen betalar man. Man kan både sitta där och ta med. Det är verkligen sjukt bra, fattar inte hur amerikaner kan vara så feta när de finns så här goda grejer att äta. Mums!

nu ska jag springa iväg till agenturen och sen ska jag på en testfotografering, bloggar lite då!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad gott det låter! Vi har precis sett Spanien besegra Tyskland med 1-0, så nu är det Spanien o Holland i final. Hans o Claudia var här, de hälsar.

Och du har, hoppas jag, stoppat all tänkbar datatrafik på din mobil eller förresten all trafik på din mobil, så vi inte blir ruinerade. Det är roligare att shoppa!!!!

2010-07-07 @ 22:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0