Sista dagen på 2010! nu är vi 1 år närmare jordens undergång

året då vi förundrades hur vi nu skulle säga Beach 010? Beach 10? Beach 2010? VA? skit samma, blir samma sak resten av de resterande åren ändå..beach 011? 2035? 087? Vi bör nog sluta förundras för nu är 2000 talet över och 10 talet har nu tagit fart på riktigt! FAN VA SKÖNT DET KÄNNS!

Det här året har varit det bästa bästa året i hela mitt liv hitills, har verkligen aldrig mått såhär bra förut.
Jag fyllde 18, min bästa vän tog studenten och vi festade två veckor efter det, jag blev singel och mådde bättre än någonsin, jag åkte till New York City och hade dem 12 bästa veckorna på året, jag kom hem till en underbar klass med ruggigt bra sammanhållning, jag träffade mer människor än någonsn, jag har kysst några av dem snyggaste killarna jag hitills mött på, jag har haft några riktigt bra utgångar, mina vänskapsförhållanden har gått igenom stora prövningar och klarat ALLT! (vi är oslagbara), jag har begått stora misstag och lärt mig otroligt mycket utav det, jag har fått många nya riktigt bra vänner, jag har hittat  vem jag är..just nu iaf, mitt år som 18åring har varit det bästa jag upplevt. TACK ÅR 2010 FÖR RIKTIGT BRA UPPLEVELSER OCH KÄNSLOR. DIG KOMMER JAG ALLTID ATT MINNAS!!!



HAPPY NYE TO EVERYONE I WONT SPENDING MY LAST HOURS WITH TONIGHT!
esp. Charlotte, Tilda, Julia, Theres, Daria, Johanna, Mams&paps, Rakel, Mathilda!
 LOVE YOU!

Kommentarer
Postat av: petra

kan du inte göra ett inlägg med massa bilder från typ modellandet osv. vore ball o bra och allt det där. gott nytt år.

2010-12-31 @ 14:26:48
Postat av: Johanna

love you Mikaela!!!!!!!!!!

hoppas jag kommer till sthlm snart så vi får träffas!

gott nytt år finaste<3<3

2010-12-31 @ 16:44:33
URL: http://johannannahoj.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Gud vad glad jag blev när jag läste det här!! Är så stolt över dig vännen, du är bäst! Och det här året kommer bli lika grymt det också! Speciellt i juni hihihi :))) Älskar dig!

2011-01-03 @ 09:25:40
Postat av: Theres

Love u<333333

2011-01-05 @ 15:02:48
URL: http://theresalex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0