NYC

ah, den här fredagen har varit bra. Sov tills jag vaknade, skönt. Åt sen frulle och sen pluggade jag lite, fixade mig och åkte in och åt sushilunch med tjejorna. trevligttrevligt! Hade sen en as soft dag i skolan, dom bjöd på glögg och pepparkakor, haha va? aa wow, gött. Sen var vi ute å fota lite granar på fotolektionen, hehahaheh .. mmh men de va ju kul. och sennnnn åkte jag hem, åt go middag bestående av svampmacka å räkor [rééékorr] faan å  nu blev de av nån anledning kursiv text, jag vet inte hur man får bort deeeeeee ahh!

Fick btw as mycke komplimanger för mina jeans, åh bra köp? ja!

hade vart skoj å gå ut ikväll faktist, fast hade nog hellre varit i Nevvan just nu..ska kolla Sex and the City å drömma mig bort lite. Tjing!



bild ifrån the lane i central park. Hit sprang jag alltid (när jag va ute å sprang alltså) å la mig här å bara chillade, så sjukt nice ställe, iaf på sommaren. Det är alltid as mycket folk här som spelar lite olika sporter, har picknick, bara ligger å chillar å vissa ligger å svettas som jag oftast gjorde, HAAAAAHA! nej men serri, fett nice äre iaf. kom ihåg det om ni åker hit..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0