Nu är städerskan här

igår sa mamma "imorgon kommer städerskan", trött tonåring som jag är (råkade skriva städerska först, haaaaaaaaaaha) så svarade jag "meeennnåååhh, måste  hon komma när jag har sen vecka???" (vilket innebär att jag har sov morgon tills klockan när jag vill iprincip). Då svarar mamma "Men det är sista gången innan jul!"

jahaa, aaaha? eller? va? fattar inte vad det svaret har med saken att göra? jaa..de e sista gången jag har sen vecka innan jul jag med? eller hur tänkte hon nu? vet inte. det vet ingen.

Nu vet iaf mamma att städerskan är här..skriver igen när hon går ( om jag inte hinner gå före, för nu ska hon ta övervåningen..hon är rätt så snabb den där städerskan)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0