min tapet

historian (historien??) bakom min tapet är inte lång. Jag skulle göra om mitt rum för andra (tredje??) gången och ville ha en jätte fin tapet. Jag visste inte då vad jag ville ha för tapet, bara en som var jätte fin. Vi åkte till alviksmåleri och hittade denna tapeten. Jätte fin är den! Och då tänkte jag att jag ville ju ha en jätte fin tapet och det är ju den här så då köpte vi den, sen köpte vi en annan tapet till det andra rummet..den är fin den med men absolut inte lika fin som den här som jag har i mitt sovrum. Ibland ångrar jag att jag tapetserade upp den på väggen i det här rummet, för jag vill ju ha den här tapeten forever? men de går ju inte...för nu sitter den ju där och jag kommer ju inte kunna ta med den när jag flyttar hemifrån, tråkigt nog.

När jag och rasmus var tsm ville han alltid luta huvudet mot tapeten, och jag fick en sån där flickvänschock å ba "VA GÖÖÖÖÖÖÖRRUUU???" och han blev sådär pojkvänsförvånad å ba "vadååååå?" å jag tyckte han var helt efterbliven som inte fattade att allt äckelvax han har i håret fläckar tapeten..han lärde sig aldrig det där..så vi gjorde helt enkelt slut. Så var det me de, tapeten och jag är lyckliga tsm nu!

HAHA NEEEEEEEEEEJ , de va inte därför vi gjorde slut..kom igen nu!! hahaha


Kommentarer
Postat av: Johanna

jooooooooooo, jag vet att det var därför! för det har du berättat.

2010-12-13 @ 21:47:52
URL: http://johannannahoj.blogg.se/
Postat av: Johanna T

Hahahaaa

2010-12-13 @ 21:52:53
Postat av: caroline stensved

hahha, jag dör. Du är knäpp mela!

2010-12-17 @ 19:16:14
URL: http://cauoline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0