jullovets charm va?

Har gymmat en timma, så jäla duktig. Sprang 30 min, sprang fan 600 meter sämre än i onsdags..skandal. Massa armhävningar å situps blev de också. Tror faktist att jag kan göra armhävningar på knä nu? eller? aah trore? rakel tror inte de men de skiter jag i OKEJ? fattaru..

Innan det blev de lite mer grey´s anatomy tittande, lite "skriva julrim på alla julklappar" sen så har jag skrivit ett CV, plus skrivit klart min svenska inlämningsgrej! OJOJ! bra va? Längtar som fan till julafton, hoppas verkligen jag får en ansiktskräm, mitt ansikte torkar uuuuuuuuuuut. Ikväll ska jag också laga middag, de blir kycklingsallad med broccoli å pesto..hehe go mixrå.

SKA BLI SÅ ORGANISERAD 2011, SOM I NEVVAN, DÄR VA JA ALLT ORGANISERAD. ELLER HUR THERES?
Imorgon ska jag söka extrajobb, tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0