hopplans

Jag vaknar i panik, klockan 07.54. Ska gå hemifrån om 20 minuter. fanfanfannnnn springer in i duschen, kommer ut 5 över. Klär på mig, fixar och trixar. Klockan blir 10 över, gör en macka ( med gurka på, fatta kvickheten med kniven jag behärskar), går ner till hallen drar på min bootsen och rusar ut genom dörren. KVART ÖVER! Duktigt jobbat, hinner med tåget och kommer ändå sent till skolan för att tåget aldrig vill det som jag vill.

Så var det med det! En riktigt bra dag, jag har skrattat å dampat å skyndat å chillat å gjort allt och inget. Nu börjar produktiviteten inom pluggandet. Imorgon ska jag träna för första gången på 1 och en halv vecka. Ja hör och häpna, det är hemskt. Så går det när man är förkyld och bor i ett kallt land.

Det här är första året på länge som jag verkligen njuter av vintern, vad fan hände? Jag har sveriges fulaste vinterjacka men jag är glad ändå!



det här åt jag till middag, spicy..hurtigt framför allt


Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, vilken tur att jag har en likadan "Sveriges fulaste vinterjacka" då! 8D

2010-12-15 @ 19:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0