Hon är kvar

Blev riktigt mätt efter min frukost idag, som bestod av Jordgubbar och apelsin. Toppat med lite naturell yoghurt och cocos! Hur kan jag ha blivit SÅÅ mätt? förstår inte riktigt logiken i detta.
Städerskan är iaf kvar och jag ska gå ner och packa mina träningssaker. Jag funderar på vilken jacka jag ska ta idag, hm...min outfit är alldeles för tråkig för att vara sann. Hel svart, som vanligt! Blir boomerangen, så att jag täcker så mycket som möjligt av min ubertråkiga outfit. Synd att jag ska in på nk sen. RIKTIGT synd, ska ba byta byxor...har mina skinnbyxor på mig som jag hade på senaste utgången, dom är nerfläckade med spillda drinkar. Riktigt riktigt onajs, fyfan..

Igår var en bra dag och nu fick jag brottom! TJA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0