fan va gla jag e att jag e svensk

vill typ ändra designen på bloggen..den känns typ inte så mycket jag..men jag vet ju inte hur man gör. då får det va!
Har min surpillow i knät, jag tycker verkligen om den..eller inte verkligen. stryck det! Jag tycker om den. Den gör min närvaro på något sätt lite begagligare och tror att min dator mår lite bättre av det.

Är en trött tonåring, alltså är verkligen som en tonåring just nu..kommer hem klockan 6 på morgonen..sover hela dagen och kollar lite film. får inget vettigt gjort på hela dagen, äter bara ägg och avokado..lite mackor på kvällen hos ekendahlarna som har köpt julskinka dagen till ära. Hur kan man låta bli? Min mage mår så otroligt sjukt jävla dåligt.

Kan. Inte. Äta. Bröd! SÅ VARFÖR GÖR JAG DET? vad kan man äta istl för bröd som är som bröd? det finns inget, fattar ni? det fiiiiinnnsss inget. hatar att skriva många I´n på samma gång. det ser förjävligt ut.

ahapp, så var det med det. fasiken vad jag älskar Snook, alltså daniel adams ray å oskar linnros. fattar ni hur brarom e? ja såklart ni gör, som alla andra svenskar.

tack mamma å pappa för att ni valde att bosätta er i stockholm, jag älskar min stad. fan va brarene.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0