amendurååh

Sov sjukt dåligt i natt, verkligen dåligt..kunde först inte somna alls..och det resulterade såklart i att jag försov mig en timme. fail! jaja, hade en as kort svenska lektion som slutade en halvtimme tidigare än vad den skulle ha gjort så vi gick och åt en tidig sushi lunch, chillade å skrattade som faannn i repan i skolan, alltså jag har typ aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv utan att veta va jag skratta åt för jag visste verkligen inte? alltså va? aa vene.
sen så går jag ner till min engelska lektion, SOM ÄR INSTÄLLD?????? 4 gången irad nu aa men okej har hon dött eller vafan e grejen? oj nej sådär får man inte skriva..
sen så tänkte vi att då kan vi göra idrottsuppgiften istl när vi ändå är i skolan, så vi går å letar efter en lärare som vi kan kolla på som leder en lektion. hon ba aa visst, min lektion börjar klockan två..åså går vi på den å den är i fucking två jävla timmar, fail once again. rätt trevlig lektion mennendåå. ah iaf, så va hemma vid 5 eftersom att vi missade halv 5 tåget å fick vänta en heeeeel kvart på tåget. Sen kom mamma hem med thaimat två timmar senare så nu är jag mätt och belåten.

nu blir det PH och sen svenska plugg för hela slanten, tjingtjing



hur snälle inte isabel agardh?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0