ahapp...

Har haft en riktigt riktigt dålig vecka!! tur att det är måndag och ny vecka då, ny vecka nya tag. Åkte till skolan, till min enda lektion som var inställd? vad fannn? aja, blev mysig lunch och fika med issi och freddan sen gick vi till retro och sa grattis till Christian där alla killarna i klassen satt å bärsa. blää va riktigt osugen på öl kan jag ju säga..

Sedan åkte jag hem, städade mina rum, tvättade, satte på diskmaskinen, å sen åkte jag iväg till sats å körde as mycke kondition och styrka + 1 timme yoga. WOHO! Duktigt, nu blir det verkligen en vit månad, mer blåmärken klarar inte mina ben av. fy.

Nu ska jag sova, imorgon ska jag hem till finaste ispo å plugga och luncha. tjeeerååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0