ÅH KOLLA PÅ KLOCKAN ÅDEN VA 13:37! YESSS

Har precis kommit hem från en timmes lång promenad ute i vinterkylan, utan vantar vilket resulterar i ett par sönderfrusna händer. Till det hade jag mina tunna löparbyxo, uggs, en stor vinterjacka och mössa..fötterna lever dock mår mina ben inte lika bra, dom är sönderfrusna dem med. Största misstaget jag gjort idag var att direkt hoppa in i en smoking hot dusch, FYFAN AJ! sprang ut och sitter just nu framför datorn i hopp om att tina så att jag kan få duscha, varmt..

Dagens planer (gym & city med issi) när jag insåg att jag glömt plånboken i Pappas bil. Major failiure!
Blir gym i morgon istället då, vi hoppas på att jag pallar mig iväg. Har ju trots allt promenadat idag, fryser IHJÄÄÄÄL, herregud. Nu blir de dusch å sen hederligt tv mys.
Fasiken va najs det är med lov, jag gillare


Kommentarer
Postat av: Mamma

Har du hängt tvätten?

2010-12-20 @ 16:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0