- 15 c

Lämnade in marknadsföringen igår, började på svenskan och skrev lite på inteken. Känns rätt ok! Ikväll blir det dock pluggkväll numero 1 eftersom att mina föräldrar ändå inte är hemma. hepp..får väl äta middag själv då.
Just nu sitter jag iaf på mammas kontor och väntar på att klockan ska bli 20 i så att jag kan gå till gymmet å träffa PTn å bränna lots of fat. Det där lät inte bra, men okej..bränna bort alla peppisar jag åt igår. Har ont i magen idag, aj. Då har man lärt sig det, inte äta peppisar till lunch, men de va gott.

Fick riktigt niciga news igår, jag håller tummarna och hoppas. Men innan det så är det ju jul och nyår, hoppas på att det kommer bli riktigt grymt. Är taggad! haaapp det är typ -15 till -18 ute. tur att man tog dunjackan idag då, hade inte kunnat ta så mycket annat..lol.

nämen nurå, ska tjilla lite till, göra lite kaffe och sen springa iväg. Blir en lång men bra dag eftersom att jag får träffa alla mina fina tjejkompisar å underbara klass!

HAHA VARFÖR SÄGER RADION "i rööööva idaaa" va e de för kanal? hahah orkar inte, P3 vare tydligen, hahahhah

Kommentarer
Postat av: Johanna

Good luckie! :)

2010-12-02 @ 10:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0