we are the people

Jobbig kväll! Saknar dig marcus! Behöver en storebrorskram just nu, sitta på din säng och gråta lite i din famn när du ger lite bra råd..å några dåliga som jag bortser ifrån. En stor och varm famn! Just nu, så vill jag vara i ditt kalla rum i källaren och sitta å pilla på ditt duntäcke som jag brukar göra medans du sitter där å pratar till mig som om jag fortfarande vore ett litet barn, din lilla lillasyster. Saknar dig iaf!

Vet att det inte är många som förstår vad det är jag gör, och varför jag måste göra vissa saker ni tycker är helt sjuka. Vissa förstår inte alls, och vissa försöker att förstå..det uppskattar jag!
Känner att i såna här lägen så inser man vilka som faktist finns där, som hör av sig, bryr sig, försöker hålla kontakten uppe.
Tror att man inser rätt fort vilka man kommer att tappa, och vilka man kommer att hålla kvar. Dom som alltid kommer att finnas där oavsett hur länge man är borta.
Har alltid haft problem med att ta tag i problem, känslor..relationer. Skjuter oftast bara bort det och vill inte ta tag i det. Reflekterar inte.
Glöm och gå vidare!

Funkar nog inte så...här kommer iaf min livssång. Den förklarar ganska bra! Fin låt

http://www.youtube.com/watch?v=a47Y1lCRHlM



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hello dear! Nu är man tillbaka från Spanien och känner sig lite brunare och lite fräschare ;)

Det verkar som om du haft fullt upp under veckan som gått. Kul! Man blir så glad över att läsa bloggen, känns som att du inte är så långt borta liksom och så är det skönt att höra att du mår bra och har det bra.

Snart kommer du hem och kan få dig en storebrorkram.

Sköt om dig! Kraaam

2010-08-24 @ 10:14:56
Postat av: Marcus

Men lilla vän! Det kommer att gå bra allting! Du är bäst det vet du! Saknar dig också!

Storebrorkram/ Marcus

2010-08-24 @ 10:24:43
Postat av: Mamma

Det går inte att lyssna på låten. Går ej att lyssna på i ditt land, står det när man klickar på länken?!

2010-08-24 @ 21:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0