VOGUE

Idag hade jag Vogue fotograferingen. Vaknade klockan 6 och vad dödstrött, hade sovit sjukt dåligt på natten..vet inte om de va att jag var nervös eller bara om jag hade en dålig natt. Iaf..åt lite god frukost och duschade. Tog sedan en taxi till jobbet och där fick jag smink och hår, först funderade dom på att klippa lugg på mig (phuuu att dom inte gjorde det, vet inte hur det hade sett ut) och sedan fick jag vänta tills efter lunch för vi va två tjejor som skulle göra olika editorials i samma tidning så dom gjorde hennes först. Men de va rätt så skönt att bara sitta och chilla en stund.
Vi åt thai till lunch, mums. Sedan började vi fota, båda vi gjorde 4 bilder var. Vet inte om jag får avslöja va de va för bilder men de va i studioo å lite chloé inspirerat. Finfint!!

Å DET GICK AS BRAAAAAA :D Dom gillade mig as mycket, speciellt fotografen och stylisten vilket var de viktigaste. Hoppas på fler vogue editorials för det är typ de bästa man kan göra inom editorials.
Nu sitter jag iaf hemma och chillar, ska snart gå ut å köpa smoothies med johanna. MYS! Ska bli göött..

Hörs sen! :):) kommentera å berätta va ni gör hemma, e så nyfiken :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

OH, vad roligt att det gick bra. Men de kan väl inte tvinga någon att klippa sig, lr???

Jag har skrivit mer på mailen. Godnatt / Mamma

2010-08-02 @ 00:31:45
Postat av: Johanna

Skojsigt att det gick BRA på plåtningen, men jag måste fråga vad "editorials" är för någet? Du skriver ordet om och om igen, men för mig är det grekiska! Translation please?! ;)

Ikväll ska jag iväg och köra mitt pass med mamsen, syster och några funktionärer från föreningen. Håll tummarna för att de gillar mitt pass :) Imorgon blir det upp tidigt igen och jobba jobba jobba. På onsdag är jag ledig och då blir det sova sova sova och förhoppningsvis lite sool :)

KRAAM!

2010-08-02 @ 18:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0