vem ar lillebror?

alltsa ta inte illa upp..men vem e lillebror som kommenterarr?
ALSKAR att ni kommenterar dock, ni ar bast!!

Bild pa vaskan ligger redan uppe dock satt ni vet :) skrolla ner ett eller tva inlagg.
Idag hade jag casting for allure magazine och Teen Vogue, sen gick jag och charlotte till agenturen en svang och sedan till chipotle och delade pa en sallad. Nu blir det utgangis, inte sa sent dock eftersom att jag har casting for american eagle 10.30 imorgon och maste hamta min bok pa agenturen innan.

Forlora pa monopol, IGEN..fan. Jag som hade basta gatorna och allt, skit ocksa..maste nog andra min strategi lite. Ska bli battra pa att ta kort ocksa.

Nu snart ar mathilda i usa forresten, hur sjukt? I LOVE U !!! <3

Hors imorgon alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0