CK, DKNY, THRU + hundra andra castings

Alla castings idag gick bra, hade 4 för lookbooks och 1 för DKNY och 1 för Calvin Klein visning som är imorgon, vilket jag hoppas att jag får för då är de stor chans att man bokar deras visning på FW som är om typ 2 veckor! Yeyeye! Nu är jag trött iaf, håller på att städa hela lägenheten, de e så äääckligt här!! FYYYY! mår typ dåligt, bläblä..så nu håller jag på å plockar i mitt rum, har redan städat köket och gått ner me alla sopor. Nu ska jag damsuga mitt rum och bädda rent min säng. Sen ska jag duscha och chilla med lite jordgubbar och en film tror jag.
Ikväll ska jag nog träffa Tilda och Charlotte, som det ser ut iaf :)

Här kommer lite bilder från min lurre idag (då inom 5 minuter kom fram en gubbe och fråga om han fick sätta sig vid mitt bord med hundra påsar. Jag sa nej! haha. Sen kommer det fram en mamma med sin bebis och säger "can u hold my baby for me for a while im just gonna do my hair" Jag ba ehh..nej de kan jag inte. Hon ba va? jag ba nej alltså jag kan inte! Hehe kände mig as dum men ville inte ta chansen att hon skulle springa iväg och lämna mig själv me de där barnet..fy)

  

Min lunch, min almenacka me alla castings uppskrivna och min fina nya väska :)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är för rolig, jag hade aldrig kommit på tanken att våga säga nej?!

2010-08-18 @ 06:26:04
Postat av: mathilda

Vad roligt!! Hoppas att du får alla :D



men gud vad sjukt? ofta hon frågar om du kan hålla hennes barn :o wierdoooo... bra att du sa nej , man vet ju aldrig :o

<3

2010-08-18 @ 07:13:19
Postat av: Mamma

Du, den ÄR fin, väskan alltså! Kul med lite bilder, mer sånt.

2010-08-18 @ 10:15:20
Postat av: jennifer krook

alltså nu har jag hittat hit också. saknar dig så himla mycket. märks verkligen när man läser för du skriver precis som du pratar så man liksom hör din röst i huvudet hahah! jättekul att du trivs så bra iallafall men hoppas att du kommer hem snart. det blir ju liksom inte som att skolan har startat på riktigt annars! <3

2010-08-18 @ 19:33:04
Postat av: jempa

hahahahah jag kan liksom inte sluta läsa, ser typ din min när du kollar på dom där människorna

2010-08-18 @ 19:34:26
Postat av: jempa

hahahahah jag kan liksom inte sluta läsa, ser typ din min när du kollar på dom där människorna

2010-08-18 @ 19:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0