Trött tjej

första castingen hade jag vid 11.30. Den gick as bra, känns som att jag kommer att få de jobbet..
Åkte och mötte charlotte i Madison sq park, sedan gick vi upp till agenturen å sa tjena. Efter det hem till charlotte, hon bytte om, hem till mig, jag bytte om. Vi tog en taxi till min casting, den vet jag inte hur de gick på..sedan en taxi till hennes casting för Teen Vogue. Efter det en taxi till min casting som de blev brottom till och en taxi därifrån till agenturen för en sista casting. Jaaaa de blev mycke taxi där, men de va bara för att vi inte skulle hunnit me allt annars.

Efter castingen på agenturen som va för en casting director, 10 viktigast i branchen (jaa jag va sjukt nervös innan men tror de gick bra) så gick jag till T-mobile för att fixa ett simkort till min svenska mobil för på min amerikanska kan jag inte ta emot email eller sms från min bokare vilket jag verkligen behöver inför fashion week så de va rätt nödvändigt :)

Nu ska jag ut och springa för dom ska ta mina mått imorgon å jag har ångest, bajsbajs å blä!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0