TJA TOMPA!

Va  precis ute å powerwalka i 25 minuter..de va allt jag hann med. För nu har jag precis duschat och ska till agenturen för en casting och efter det har jag en till casting i SoHo.
Efter det blir det jobb, en presentation för Tommy Hilfiger. Men Morgan ska också göra den så då har jag någon att hänga med hela dagen eftersom att hon har samma castings som jag har också. Kuuul! :):)

Här kommer en nicig låt. Lyssna och njut!



2 tjejer från stockholmsgruppen är me i videon..lite coolt va? hehahehojehhi

Kommentarer
Postat av: mackan

Tja!

Asså nu får du komma hem ta dissken, jag orkar inte du får också göra något!



näj ba skojja:)



sorry för att jag inte har komenterat!

jag är så jävla imponerad över vad du åstakommer där över atlanten, the big apple, new york, ny york, staterna! Det är verklingen jätte häftigt!



hoppas allt är bra med dig! Det hade varit kul o få träffa dig, jag kan ju bara tänka mig hur du har vuxit inte bara som modell utan som människa också!

Jag ser fram emot att få se dig på fashion week heller huir det stavas, ja jag vet jag är hantverkare.



lycka till med allting!



STORA KRAMAR// Marcus

2010-08-23 @ 18:52:23
Postat av: Mathilda

Whiooo! fett kul med tommpaa! Du är grym!



coolt med videon men vilka är tjejerna då från sthlms gruppen då? haha



Jag gillar Mackans kommentar! Gullig storebror :)



PUSS

2010-08-24 @ 00:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0