The standard

Tisdagskvällen va grym, wow säger jag bara. Först var vi på Avenue i hundra år, men de va kul. Dock gick Char hem tidigt  för att hon hade ont i sin tand..tråkigt när de va hennes sista kväll här.  Vi va där tills 3.30 typ iallafall. Så länge har jag aldrig varit där innan. Efter det åkte vi till The Standard Hotel, det ligger i the meetpack district. Det är typ där alla klubbar och coola hotell ligger. Iaf kommer vi dit, å så e de stängt sedan en timme..vi ba aha fan..in i bilen igen då. Men då möts vi upp av alex kompis som tar med oss in på hotellet, upp på högsta våningen och kommer upp till ett stort rum med en bar och liten pool typ, eller en JÄTTE jacuzzi..ni kan kalla de va ni vill :)

Iaf, så skulle vi gå ner i jacuzzin men då får vi tydligen inte det? Sedan snackar den där killen me dom som jobbar på stället så de kommer fram till att vi är dom enda som får bada. Vårat gäng eller va man säger! Haha de va såå nice och utsikten va typ ett skämt för de va så fint.

Jag va på toa där, hehe ska berätta om detta toalettbesök för de va as coolt. Jag går in på toan..sätter mig på toan, och inser att det är en glasvägg från golv till tak ut mot gatan. Högt upp som fan! Alltså de va typ de coolaste jag sett när jag varit på toa, ever. och någonsin kommer att se typ. Tog en bild med mobilen men man ser typ inte så mycket.

Efter det var klockan typ 7..så jag har sovit ca 2 timmar i natt. Skönt med en ledig dag då. Var precis och handlade massa mat, lax, broccoli, keso, frukt och grönsaker och gröt. Haha! Ofta gröt liksom, men de va göttt..nyttigt också!

Nu ska jag chilla lite hemma, kolla på nån serie typ. Det regnar här borta så ska försöka spendera den största delen av dagen inomhus. Måste ut och träna iofs men de får bli senare idag!!

http://www.standardhotels.com/new-york-city/ här e hemsidan på hotellet, as softis!!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Perfekt, då vet vi var vi kommer att bo nästa gång vi kommer till NY och då bokar väl du in oss, hoppas jag?!

Här regnar det också och vi har flyttat kontoret idag. Det blir spännande att se om vi får telefon o nätverk att fungera i morgon bitti?!?!?

2010-08-25 @ 18:32:05
Postat av: Johanna

Nice! Vad roligt att sista kvällen för Miss Charlotte blev lyckad. Själv så har man precis blivit diplomerad F&S-ledare och proppat i mig MASSOR med chokladpudding, hihi. Imorgon 20:30 ställer jag mig i ringen med den fina uniformen. Spännande!! På fredag ska vi ha min väninna Jojjos familj över på middag. Det

blir seglargryta! Yummie!! :)

Hur ser slutet av veckan ut för dig? Puss och kram skumbanan!!

2010-08-25 @ 21:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0