"The fall just hit new york"

Va precis ute och träna! Sprang FORTASTE (nästan) jag kunde, gick, foortaste jag kunde igen, gick osv.. i 30 min, 40 blocks. kom hem, död!! Gjorde massa styrka! NU E JAG FETT STOLT ÖVER MIG SJÄLV! haha min bokare skulle också va stolt (a) å har ätit fett nyttigt idag, smoothie, soppa, å soppa å sallad. wowowow! Å en del coca cola Light har de blivit också. Står en två liters i min kyl å kalnar och gottar sig. mmh!

Ikväll blir det avenue och all in for the win, utan alkohol då såklart men de e Charlottes sista kväll och den kommer bli så ROLIG!!!!!!!!! Ahhhhhh :D:D är så taggad.

Idag kom Linnea och Theres också, lycka! Blev så glad av att se dem. Kul att jag har underbara roomies nu!


Min dag har iaf sett ut såhär : Vaknade tidigt, vid 9 typ. Gick upp å duscha sen gick jag hem till Charlotte, vi gick till agenturen och sedan vidare till tandläkaren uppe vid central park. Det ösregnade idag igen btw. Och kallt var det, har frusit hela dagen typ! Men det är najs, känns som hemma. Varför vi var hos tandläkaren var för att charlottes wisdomtooth (va hetere på svenska nurå? -.-) kommer ut och trycker på en annan tand så hela underkäken är typ infekterad på ena sidan. Hon fick massa piller och läkemedel som ska döva infektionen och smärtan tills hon kan opereras. Tycker så synd om min lille tampubolon (haha hennes fina efternamn <3)

Efter det gick vi hem till mig och åt soppa, det var sågott sågott! Sedan kom linnea å theres, jag pratade me dom en maassa sen gick vi till agenturen där vi va i hundra år. Jag fick bara min bok omgjord lite me nya fina bilder :) så nu är den klar säger dom. Sen gick jag å charlotte och åt soppa me alex. Gott vare!

Sen fick jag skjuss hem å sen efter det vare träning å nu är jag här helt taaggad å glad :))

Hoppas ni har det bra i sverige, saknar er!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Åh, vilken härlig rubrik. Även fast sommaren är skön o det är lite vemodigt när den tar slut så är ändå hösten väldigt härlig tid också. Hoppas ni får kul med Charlotte, tråkigt att hon måste åka, förstår jag. Vilken bra dag du verkar ha haft, lovely.

Försökte ringa Linnea på skype för att be henne ta med lakrits till dig, men hon hade redan åkt ser jag nu.

2010-08-25 @ 06:33:10
Postat av: Johanna

Hallåå! Gud vad skönt att höra lite glädje i din dag så här på morgonkvisten. Jag hoppas att ni hade skoj på Avenue, men det antar jag. Hur kommer det sig att Char åker hem redan nu? Hon har inte fått någon plarre på FSW eller? Mrs. Olsson visade för mig igår hur dina kommande veckor troligen kommer se ut innan du kommer hem och det verkar fullspäckat och det är ju skitabra. Tiden kommer sväva iväg för sig! Du ligger i med hårdträning och nyttigt ätande förstår jag. Jag och Marcus var faktiskt ute på n powerwalk igår kväll och det var najs. Det börjar bli lite kyligare här hemma nu, så springa och gå ute passar perfa. När du kommer hem får du hänga med på en runda :)

Oj det blev en lång kommentar idag!! Woopsie! Nu ska jag kila hem och käka frulle och fixa det sista inför passet ikväll. Puss och kram till dig, vi ses snart!!

2010-08-25 @ 08:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0