teen vogue

kom till fotograferingen vid 12 och vantade och at lunch medans Alexa Chung platades for sin nya kladkollektion. Hur sjukt? Haha dar gar jag in med hennes mulberryvaska liksom, sa ar hon dar. Hon var iaf sjukt snygg och as trevlig, och sa fick jag en tshirt av henne fran hennes kollektion. As cool va den!
Sen platade jag en bild, det var for fashion week..typ for nagat event som Teen Vogue ordnar. Sa det gick pa typ en halvtimme och sen sa fick jag ga. Fotografen var Patrick demalcheier (stavning?) son, viktor. Vilket ar typ jatte bra, hehe..iaf, han tyckte att allt va jatte bra sa de va ju nice.
Nu sitter jag i charlottes laganhet och chillar och snart ska vi till ett diner och ata middag/lunch.
Ikvall blir det antingen eat pray love eller bara chilla hemma..har inte riktigt bestamt mig annu!
Hors sen :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Oj, du duggar inlägget tätt, kul. Vi har haft Tristan här på årets godaste Carbonara. Kul att det gick så bra och att hon var där!

Åh, jag vill också se den. När kommer den hit tror du?

2010-08-12 @ 23:21:49
Postat av: Johanna F

fan vad jag hatar dig Mikaela! blä! vill vara i new york med er SÅ mycket!!!

Kram<3

2010-08-12 @ 23:22:38
Postat av: Pedda

Och jag kokar havskräftor! Mums och så äter jag 2 st räkmackor till frukost innan jag sticker till jobbet. Sket gött.



Pappa

2010-08-13 @ 08:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0