Tampubolon

vaknade sjukt tidigt imorse, as oskönt faktist. åt lite frulle och chillade vid datan, sen tog jag taxi fram och tillbaka till min casting för den låg så sjukt långt bort. Men ska sluta ta taxi faktist, blir dyrt i slutändan.

Har varit å köpt frukt, nötter och vatten. Eftersom att dom ska ta måtten idag, blää. jaja!

På tisdag kommer iaf Linnea och Therese hit så då ska jag byta lägenhet så att jag får bo med dom, nice. Jag och Linnea bodde ju tsm i Tokyo så de ska bli kul att bo tsm igen. Yayy!! Therese och jag gjorde TV nyhetsmorgon tsm ifall ni kommer ihåg de, kulkul ska de bli iaf. Dock åker min bästa charlotte hem då vilket suger, vet inte hur de ska gå här borta utan henne :( min tampuboloonn monkey..sucks.

Jaja, nu ska jag typ kolla film och sova lite. Undviker hettan som är ute just nu här i NYC, way to hot.
Usch!

Hörs sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0