Stockholm fina stad

igår var en jobbig dag. Hade ett möte med min bokare och måste gå ner två cm innan fw som är om två veckor, så de blir no carb diet å träning varje dag. Nu kommer jag få massa kommentarer som "du e ju redan så himla smal" och "fan va sjuka dom är" blaaablaa bla. Jaja, jagvet! Men det spelar egentligen ingen roll för måste jag så måste jag.
Vi var på middag på abe & Arthur och sen gick vi till SL. Ganska tråkig kväll så jag och charlotte gick hem tidigt och mötte upp tilda. Mys! Charlotte somna i soffan och jag och Tilda pratade tills klockan va halv 5, sen kände vi att de kanske va dags att gå å lägga sig. Sov tills klockan va 12, då min mamma redan ringt 2 gånger (pratade nog med dig i sömnen..förlåt :( ) sen ringde rakel, min fina bästa vän.

Jag saknar dig så himla mycket, och jag känner mig dummast ivärlden som inte kan finnas där hemma när du behöver mig.

Efter att vi vaknat gick vi till Coffee shop och åt brunch, jag åt feta och spenat omelett. Gott! Sen gick vi till madison sq park och chillade i nåra timmar. Nu har jag precis tränat och ska röra mig mot charlottes lägenhet och träffa Char och Tilda.

Tror typ inte att jag fattar själv hur länge de e jag har varit borta nu..de e rätt länge va? känns bara som att tiden hemma står helt still och att tiden här borta bara springer iväg, känns som att jag har varit här i typ 3 veckor. Snart är det 3 månader..galet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0