PingPong

Nu ska jag springa ner och lägga ner all tvätt i torktumlaren och sen iväg till agenturen för lite pingpong som spin ordnar..fattar ingenting. Vissa säger att det är för en realityshow och andra bara att det är en kul grej..får helt enkelt se hur de blir och vad det är! Efter det ska vi på middag och sen ut en sväng eftersom att det är Magalies sista kväll..men jag ska bara på middagen eftersom att jag jobbar imorgon. Teen Vogue!

Nu måste jag skynda mig dock, hoppsanhoppsan! Hoppas eran dag var awesome :)

Kommentarer
Postat av: Ralleballe

Du borde lägga upp fler bilder :) <3

2010-08-12 @ 05:57:50
Postat av: Johanna

2010-08-12 @ 11:17:09
Postat av: Johanna

Hallåå :) Gud vad skojsigt med teen Vouge. Vill höra allt om det sen.

Själv har jag precis klippt mig och måste själv snart ner i tvättstugan för att hänga in tvätten i tårkskåpet.

Hoppas det går bra idag!! Kraam

2010-08-12 @ 11:20:33
Postat av: Mamma

Hej gumman, håller med Johanna, vill höra hur det har gått idag med Teen Vouge, spännande. Just nu laddar jag för kvällens middag, Carbonara!!!!!

2010-08-12 @ 16:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0